lördag 17 oktober 2009

Vi har inte långtråkigt på jobbet

Konferens i skärgården. Okej, det är inte Italien, Mallorca eller Dubrovnik men jäklar vad trevligt vi hade. Och tidvis blev det riktigt galet. Vilken av följande saker (som alla inträffade) tror ni jag var inblandad i?

Tror ni att jag:
  • klättrade upp på taket och vidare upp längst upp i tornet?
  • kräktes 5 gånger och fortsatte dricka alkohol mellan gångerna?
  • hängde i knävecken i garderoben?
  • fällde en annan kollega raklång till golvet under en improviserad boxningsmatch?
  • blev sexuellt trakasserad av 4 personer från Danderyds sjukhus?
  • spontandansade breakdance?

4 kommentarer:

  1. Hahahaha... Jag tippar på boxningen såklart! Men jag är osäker, du skulle kunna göra allt utom att kräkas 5 gånger och fortsätta dricka sprit - den punkten är helt ute....

    SvaraRadera
  2. Du... hängde i knävecken, boxades o spotandansade breakdance!!! Vore så kul!! HA HA HAHAHA...

    Milla

    SvaraRadera
  3. Självklart så trakasserade du 4 doktorer från Danederyds Sjukhus sexuellt....



    //Tobbe

    SvaraRadera
  4. Tobbe, jag skrev BLEV sexuellt trakasserade. Trakasserierna stod 4 medelålders sjuksköterskor för medan våra killar stod i ett hörn och skakade av rädsla. Förutom vd:n, han ställde frivilligt upp på hjärt/lungräddning :)

    Jag råkade visst hänga i knävecken, haha. Är osäker på bakgrunden till denna akrobatiska uppvisning. Med det var efter jag tvingades dricka en shot...

    SvaraRadera