torsdag 12 februari 2009

The incredible hulk

Vi har hysteriskt roligt på jobbet just nu. Eller jobbet, min kund Vägverket heter det ju nu förtiden. Det som från början var en vänskaplig smeknamnstävling har nu utvecklats till fullskaligt krig. Jag och Kat publicerade en fint photoshopad bild på David på intranätet och konfliktens upptrappning var ett faktum. Just nu råder kuslig stillhet vid fronten men vi väntar oss en gruvlig hämnd. I smeknamnsfinalen är vi nere i två förslag när det gäller mig: "Sparven" och "Hulken". David och Micke tillverkade ett fint bildkollage på mig som sparv och hulk och jag kan bara säga att gjorde mig mycket bra som hulk. Jag hör Davids och Kats fnysningar från andra sidan stan men Micke och jag är helt överens - Sara is the incredible hulk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar