måndag 23 maj 2011

Med risk för att vara tjatig: Åh, vad jag gillar mina vänner!

När jag kom hem från flyget i fredags möttes jag av en mycket fin välkomstkommitté. Malin, Tillan, Marie och David hade dukat upp bubbel och plockmat hemma hos mig och det blev så mycket trevligare att avsluta semesterveckan på det sättet. Resten av helgen fortsatte med kollektivliv och festligheter.

Så fort vi får Malin på bättre tankar, dvs övertalar henne att flytta till Stockholm, ska jag, hon och Tillan flytta in i en stor lägenhet och bo i världens bästa kollektiv. Mary är så klart också välkommen men jag tror Kalle blir ledsen om hon åker. Men han får ju följa med om han vill. Och jag tror David också vill bo med oss. Och Tobbe. Även om han hävdar att jag och David är för stökiga för att bo med. Så det får nog bli en väldigt stor lägenhet.

I brist på bättre kamera får några oskarpa bilder visa upp helgens aktiviteter. Och ja, fotografen till bild nr 1 var också aningen oskarp vid fototillfället.

Vackra Tillis.

Malin nr 2 fyllde år och det firade vi med tårt- och rosékalas på gräsmattan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar