lördag 23 april 2011

Gästblogg - Issa skriver

Hejsan Sara´s läsare (om hon nu har några ;)

Jag är Isabelle - hennes systerdotter som är på besök här i Stockholm i några dagar!
Sara bad mig skriva detta inlägg om vad vi har gjort idag! (Ok, det kanske var jag som fråga..:)

Idag har vi bara slappat och så. Jag ville gå och besöka några butiker och gjorde av med 300 kr på en enda butik...My bad:) Fast sara sponsrade också med en slant.:) Sen gick vi på chokladfabriken och köpte choklad, vem kunde tro det? ^^
Sen skulle vi gå och äta amerikan pancakes på ett cafe vi var på förra året men vi kunde inte hitta den så vi åt crepes ist.
Efter maten ville vi gå och köpa lite cupcakes som igår, dom var ju bara föööör goda! Men dom hade stängt..:/
Då gick vi hem till Sara och sen gick vi ner till vattnet och åt kladdkaka och solade! Jag såg en jätte ful anka, eller vad det nu var. Sen märkte jag att det var Sara...hmm.
Nä skoja bara! Det var någon fågel som Sara visste precis vad det var för något! Hon är någon kärlek till fåglar, jag fattar typ inte? ;)

Just nu så sover Sara, fast hon pratar med mig. Weirdo! o_O

This is mee!

2 kommentarer:

  1. Att Sara, den levande GPS:en inte hittar till ett ställe hon varit på verkar konstigt.....

    //Tobbe

    SvaraRadera
  2. FYI: Jag hittade visst dit, men de hade stängt igen! Min gps är perfekt inställd...

    SvaraRadera