torsdag 24 september 2009

1 dag kvar!

Jag har precis stängt de sista kartongerna och ser mig omkring efter kvarglömda saker. Det känns som ett bra tillfälle att reflektera över tiden i den här lägenheten. Så, vad har hänt här? Vi har trängt ihop 25 personer på 29 kvm på inflyttningsfesten. Vi har haft andra, vansinnigt roliga och galna fester här. Jag har sett K ramla av en pall och lilla M sova på badrumsgolvet. Vi har sovit som packade sillar, både när min syster med familj varit på besök och när mina sundsvallstjejer övernattat. M och jag har haft fina stunder här. Jag har legat sömnlös och gått igenom morgondagens jobb här. Men framförallt har jag trivts här. Tack Lotta för lånet!

Imorgon flyttar jag. Ny lägenhet, nystart, nya kapitel att skriva. Förväntansfull!

Jag hoppas jag slipper flytta igen på ett tag. Utmanar jag ödet om jag eldar upp flyttkartongerna?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar