onsdag 18 mars 2009

Jag har haft bättre dagar

Jag vet ju att jag blir skakis och matt om jag inte får mat i tid. Så jag tyckte inte det var så konstigt att jag kände mig lite darrig efter att jag jobbade sent igår. "Bara jag får mat" tänkte jag och sprang in på thairestaurangen på hemvägen. I kön började det svartna för mina ögon och jag måste sätta mig på en stol mitt i betalningen för att inte svimma. Såg bara svarta prickar överallt och fick lägga mig på restaurangens badrumsgolv och försöka återhämta mig. Vet knappt hur jag tog mig hem sen, vet bara att jag var vit som ett lakan när jag kom hem och ramlade i säng. På natten följde feberfrossa, ont i kroppen och annat otrevligt. Idag har jag sovit mer eller mindre hela dagen. Och jag som bara trodde att jag hade ätit för lite.

2 kommentarer:

  1. Stackars lilla krake..Fy fan för magsjuka och feber!!

    Hoppas du verkligen får vila upp dig nu och känner dig bättre!
    Det var bara därför jag ringde igår för att kolla läget..hoppas jag inte väckte eller störde dig.

    KRYA på dig vännen!
    Många kramar från norr

    SvaraRadera
  2. Tack sötnos! Jag var inte så kaxig där på restaurangen :( Mår mycket bättre men är lite matt. Så mycket vila blev det förstås inte... Kramkram

    SvaraRadera