lördag 14 februari 2009

Last year

Jag minns 14 februari förra året. Av någon anledning, som jag inte minns, var jag på otroligt dåligt humör när jag var på väg hem från jobbet. Ett tillstånd som inte förbättrades av att jag, när jag steg på tunnelbanan, plötsligt var omringad av par. Överallt dessa par, som tittade kärleksfullt på varandra, höll varandra i handen och var så där äckligt lyckliga. De som inte var par höll i blombuketter och var på väg hem till sin bubbla av tvåsamhet. Jag fick ett alla hjärtans-sms tror jag. Från mamma. Behöver jag tillägga att jag var bitter?

2 kommentarer:

  1. Men hjärtat då! Hoppas denna dag blir så mkt bättre... :) Själv har jag (tillsammans m Mats ;)) hjärtemyst med de finaste små troll som finns, Saga, Ida och Hilda! Det finns ju så många man vill krama en dag som denna. Och berätta hur mkt de betyder... så även om du är 40 mil från mig hoppas jag du känner min kärlek! För du betyder väldigt mkt för mig ska du veta. Kram Milla

    SvaraRadera
  2. Tack gumman, du betyder mycket för mig med! Jag håller med dig, det finns många man vill krama, sina finaste vänner inte minst.

    Oh ja, den här dagen blev så mycket bättre :) Kram-kram

    SvaraRadera