torsdag 29 januari 2009

Inflyttad at last

Först var planen att flytta ut före resan och vara bostadslös i två veckor. Sen löste sig allt för att sen gå åt skogen igen. Det blev först utflytt dagen efter min och "Monicas" krogrunda, med resultat att jag höll på ramla minst två gånger i varje trappa (3, 5 trappor x ca 12 rundor x 2 potentiella fall). Flyttkartongerna skulle sen mellanförvaras i Sona. Flyttkartonger som sen återigen skulle bäras ner och lastas och bäras upp igen. Men inflytten blev tidigarelagd och det slutade på bara två bostadslösa nätter. Och nu är jag inflyttad! Om jag inte hittar på några dumheter som att byta stad eller land behöver jag nu inte bära en flyttkartong på ett år! Dessutom är det överskattat med grejor, jag tror jag ska sälja mina på loppis. Då blir det enkelt när jag flyttar nästa gång. Till Sydamerika med en tandborste och två par trosor...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar